Je hebt een adviserende en coördinerende rol bij direct mail en drukwerkprojecten. Als ordermanager overzie en begeleid je de stroom aan projecten en orders. Van inkoop tot eindproduct borg je de voortgang van het orderproces. Je communiceert met alle betrokkenen personen. Je overlegt en evalueert de lopende projecten en je zorgt voor de periodieke rapportage.
Jouw eigenschappen:
– Je bent een proactieve teamspeler
– Je kunt projectmatig werken, goed organiseren en prioriteiten stellen
– Je bent administratief sterk
– Je denkt met de klant mee en bent oplossingsgericht
– Je hebt goede communicatieve vaardigheden
Werkzaamheden:
Je houd je bezig met het opstellen van projectplannen en voorstellen, inclusief budget en planning.
Instrueren van direct betrokkenen in de juiste richting door het stellen van de juiste doelstellingen.
Je gaat dagelijks schakelen met collega’s, klanten, leveranciers en externe partijen over meerdere projecten welke tegelijkertijd lopen. Gesprekken voeren met klanten en interne opdrachtgevers. Hierbij ga je ze ook rapporteren.
Bijhouden van een project- en urenadministratie, waaronder je eigen (declarabele) uren.
Tijdig signaleren van knelpunten bij betrokkenen en daarvoor een passende oplossing vinden
Adviseren over de projectuitvoering en stakeholders op de hoogte houden van de voortgang
Jouw profiel:
– HBO+ werk- en denkniveau
– Uitstekende beheersing van de Franse taal in woord en geschrift
– Kennis van grafische producties
– Commerciële instelling
Wat bieden we?
– Een uitdagende functie in een team van professionals binnen een open en informele bedrijfscultuur
– Goede arbeidsvoorwaarden
|