Wil jij altijd op de hoogte gehouden worden van de nieuwste vacatures en snel kunnen solliciteren? Schrijf je dan hier in als werkzoekende want AIAT Professionals helpt jou graag aan de beste, leukste en meest passende baan!

Bekijk ons uitgebreid aanbod.

Bent u al geregistreerd, log in om direct te solliciteren. Of klik hier onder op ‘registreren.: : Registreren | Wachtwoord vergeten?
Functie Junior Project Planner (trainee)
Locatie Landelijk
Informatie

Ben jij een Young Professional met een technische achtergrond + enige affiniteit met planningen? Dan is dit jou kans! 

Wij zijn namelijk op zoek naar profs die de ‘drive’ hebben om door te groeien naar een professionele planningsfunctie. Vanuit AIAT Professionals bieden wij (kosteloos) de Primavera cursus aan startende planners. Tijdens deze praktische basiscursus leer je de projectplanningen maken met behulp van Primavera P6. In de eerste periode werk je onder begeleiding van een ervaren Senior planner, bij één van onze grote opdrachtgevers. Na deze inwerkperiode mag je zelfstandig als Junior Project Planner aan de slag voor toffe, grote projecten!

Wat wij vragen:

* Je hebt minimaal een afgeronde HBO diploma bij voorkeur een technische en/of bedrijfskundige opleidingsachtergrond.

* Werk- of stage ervaring in een soortgelijke functie is een pré

* Affiniteit met planningen

* Goede beheersing van MS Office pakket.

Heb je interesse en wil je graag meer informatie? Dan gaan wij graag een persoonlijk gesprek met je aan!

t:  010 30 27 398

w: http://aiat.nl/cursus/

Project

Planning

Primavera

Landelijk

Cursus

Soort dienstverband: Voltijd

Solliciteren


Functie Werkvoorbereiders Bouw
Datum donderdag 5 juli 2018
Locatie Utrecht en omgeving
Informatie
Werkvoorbereider Bouw (m/v)

Ben jij de schakel tussen klant en productie? Krijg je energie van hectiek? Ben jij in staat verantwoordelijkheid te dragen voor de werkvoorbereiding van complexe en integrale bouwprojecten? Dan is deze functie van werkvoorbereider Bouw echt iets voor jou!

Taken en verantwoordelijkheden
  • Je bent verantwoordelijk voor de technische en organisatorische begeleiding van de projecten.
  • Je bedenkt de technische werkmethodieken, verzorgt de inkoop en bestelt de nodige materialen
  • Je onderhoudt contacten met leveranciers en onderaannemers. Je bent namelijk een belangrijk aanspreekpunt binnen het projectteam en richting de diverse stakeholders.
  • Het aanleveren van specifieke projectrapportage en het signaleren van mogelijke afwijkingen van de planning en activiteiten, tevens het voorstellen en uitwerking van alternatieve oplossingen
  • Je hebt een sterke overtuigingskracht en je bent communicatief vaardig

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Affiniteit met de bouw
  • 0-1 jaar werkervaring
  • Individueel en in groepsverband kunnen werken
  • Uitstekend in plannen en organiseren
  • Creatief, gemotiveerd en resultaatgericht

Wat kunnen we je aan bieden?

  • Salaris marktconform
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden
  • Mogelijkheden voor doorgroei- en ontwikkeling

Standplaats: Midden-Nederland

Werkvoorbereider

Bouw

Plannen en organiseren

Creatief

Techniek

 

Solliciteren


Functie Lead Mechanical Engineer
Locatie Bunnik-Veldhoven
Informatie

Ben jij de schakel tussen probleem en oplossing? Heb jij een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel? En wil jij engineering op een hoger niveau brengen?

Twijfel dan niet en reageer snel!

Voor onze opdrachtgever zijn we per direct op zoek naar een Lead Mechanical Engineer. Als Lead engineer ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen en de ontwikkeling van hoogstaande technische constructies en machines. Het gaat bij jou om resultaten boeken! In deze functie ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van diverse projecten. Daarbij heb jij ook de dagelijkse leiding binnen je projectteam. Je bent gericht op continue verbetering en de beste technische oplossing. Tot jou verantwoordelijkheden behoren verder:

 

  • Je bent verantwoordelijk voor planning en de voortgang van de werkzaamheden.
  • Je bewaakt de planning en bespreekt de voortgang en de ontwikkelingen van de projecten met de opdrachtgever
  • Je levert een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit en volledigheid van functionele specificaties.
  • Je signaleert mogelijke afwijkingen binnen het project en houdt je bezig met de optimalisering.
  • Je hebt de verantwoordelijkheid over de algehele administratieve taken conform de eisen en wensen van je opdrachtgever.

Functie-eisen

  • Je hebt een HTS werktuigbouwkunde of gelijkwaardige diploma met minimaal 5 jaar relevante ervaring, of diploma TU met minimaal 3 jaar relevante ervaring.
  • Kennis en ervaring met NX is een pre
  • Je bent erg flexibel en bent bereid om te reizen
  • Uitstekende administratieve vaardigheid
  • Je bent analytisch, oordeelvormend en besluitvaardig
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engels taal

Wat kunnen we je aanbieden? 

  • Salaris marktconform
  • Een actieve en dynamische werkomgeving
  • Ontwikkeling- en doorgroeimogelijkheden

 

 

Solliciteren


Functie Manager Engineering Bouwkunde & Installatietechniek
Locatie Nederland
Informatie

Ben jij technisch, commercieel en organisatorisch sterk? Dan zijn we op zoek naar jou! 

In deze functie geef je leiding en ondersteun je engineers bij de uitvoering van hun opdrachten. Tevens ben je samen met andere Engineering Manager verantwoordelijk voor de gezamenlijke afdeling voor taken als: het vergoten van de marktaandeel en omzet, maar ook het verhogen van de klant en medewerkerstevredenheid. Pas jij in dit profiel? Dan zijn we op zoek naar jou!

 Taken en verantwoordelijken

  • Leidinggeven en ondersteuning bieden aan een groep Engineers bij de uitvoering van hun opdrachten
  • Je zorgt voor een actief klanten en prospectbeheer
  • Je zorgt voor je eigen accountmanagementplan en bijbehorend budget op en je stuurt hierop;
  • Je bent verantwoordelijk voor het selecteren, binden (netwerk opbouwen) en actief aanbieden van Engineers;
  • Je zorgt voor een correcte administratieve afhandeling van je werkzaamheden. 

Functie-eisen

  • Een afgeronde technische HBO opleiding, bij voorkeur in de Bouwkunde of Installatietechniek
  • Minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een technisch- commerciële functie
  • Je bent een gesprekspartner met een sterke overtuigingskracht, voor zowel de medewerkers als de klanten
  • Enthousiast, flexibel en resultaat gedreven

Wat bieden wij?

  • Salaris marktconform
  • Uitzicht op vast dienstverband, met doorgroeimogelijkheden

Standplaats: regio Randstad 

 

Projecten 

Engineering

Installatietechniek 

Manager 

HBO

Bouwkunde

Solliciteren


Functie Werkvoorbereider Installatietechniek
Informatie

Als werkvoorbereider speel je een belangrijke rol in het voortraject van een project. Jij zorgt er namelijk voor dat er aan voorwaarden is voldaan om met de werkzaamheden te kunnen beginnen. Dit houdt dat je verantwoordelijk bent voor de technische tekeningen, planning van de werkzaamheden, personeel en de inkoop van materialen. Als de voorbereidingen zijn afgerond, houd je toezicht over de uitvoering van het project. Herken jij jezelf hierin? Solliciteer dan snel!

De standplaats is Randstad.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Het verzorgen van de planning voor diverse projecten.
  • Het uitwerken van een definitief ontwerp, zorg dragen voor werktekeningen en een volledige opdrachtbeschrijving.
  • Je bent verantwoordelijk voor een juiste registratie en administratie m.b.t. de voorbereiding en planning van projectplannen
  • Het plannen en bestellen van materialen, verzorgen van informatie op het gebied van bestellingen en levertijden.
  • Het calculeren / uitwerken van meer/minderwerk;
  • Het communiceren met alle belanghebbende partijen;
  • Verzorgen van vergunningen en andere vereiste documenten

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO/HBO opleiding afgerond in een elektronische richting, of gelijkwaardig werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in de Installatie en-of elektrotechniek
  • Je hebt een sterke overtuigingskracht en je bent communicatief vaardig
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Woonachtig in de Randstad

Wat kunnen we je aan bieden?

  • Salaris marktconform
  • Uitzicht op vast dienstverband, met doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden

Werkvoorbereider

Installatietechniek

Randstad

Elektrotechniek

Projecten

Soort dienstverband: Voltijd

Solliciteren


Functie Junior Project Planner (starters functie)
Locatie Landelijk
Informatie
Heb jij een HBO diploma op zak en heb je de ‘drive’ om door te groeien naar een professionele planningsfunctie? Dan is dit jou kans! 

Wij zijn op zoek naar Junior Project Planners die al enige ervaring hebben met Primavera of deze kennis graag verder willen ontwikkelen. Vanuit AIAT Professionals bieden wij momenteel (kosteloos) de Primavera cursus aan startende planners. Tijdens deze praktische basiscursus leer je de projectplanningen maken met behulp van Primavera P6. Daarbij de garantie op een baan bij een van onze opdrachtgevers!

Wat wij vragen:

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO diploma bij voorkeur een technische en/of bedrijfskundige opleidingsachtergrond.
  • Werk- of stage ervaring in een soortgelijke functie is een grote pré
  • Goede beheersing van MS Office pakket

Heb je interesse en wil je graag meer informatie? Dan gaan wij graag een persoonlijk gesprek met je aan. 

Projecten

Planning

Primavera P6

Techniek

HBO

Solliciteren


Functie Project Engineer
Locatie Amersfoort/Utrecht
Informatie

Onze opdrachtgever is actief in warmteoverdrachtssystemen. Zij zijn gespecialiseerd in het ontwerp van hoogwaardige systemen die gericht zijn op het terugwinnen van warmte uit de uitlaatgassen van scheepsmotoren.

Zij doen zaken met grote en kleine bedrijven in de petrochemische en voedingsmiddelenindustrie, rederijen, scheepswerven, offshore, olie- en gasbedrijven, ontwerp- en ingenieursbureaus. Hieronder bevinden zich vele internationals als ExxonMobil, Fokker, van Oord etc.

De projecten kunnen variëren van een relatief standaard verwarmingssysteem in de buurt tot en met complexe offshore installaties aan de andere kant van de wereld. Je projectadministratie hou je bij via onze geautomatiseerde systemen.

Functieprofiel

Een engineer die in staat is om een compleet project in overleg met de klant en de leveranciers op de juiste wijze te plannen en binnen budget te leveren. Je bent het aanspreekpunt gedurende een project en daarmee een zeer belangrijke schakel in het contact met de klanten.

De klanten kunnen rekenen op jouw technische kennis, inzicht en persoonlijke betrokkenheid bij de uitvoering van een project. Je komt te werken in een klein, technisch team en bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het uitvoeren van alle voorkomende project werkzaamheden zoals ontwerp, inkoop, planning, oplevering en budgetbewaking.

Functie eisen

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau met gedegen kennis van en interesse in Werktuigbouw, proces- en/of elektrotechniek. Ervaring met 3D tekenen is een pre.
  • Een enthousiaste, leergierige, collegiale en verantwoordelijke engineer
  • Je bent communicatief vaardig, kan goed organiseren
  • Goede vaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal ( ook eventueel Duits )
  • Bereidheid tot het je eigen maken van (soms complexe) warmte technische systemen
  • Een rijbewijs B

Wat bieden wij samen met de opdrachtgever

  • Een marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Zeer gevarieerde werkzaamheden en klantenkring
  • Een no-nonsense mentaliteit en een collegiale werksfeer binnen een klein en professioneel team
  • Een mobiele telefoon van de zaak
  • Afwisselende functie met veel eigen verantwoordelijkheid
  • Mogelijkheid tot het volgen van vakgerichte opleidingen en specialistische trainingen

Project

Engineer

Amersfoort

Verwarmingssysteem

Utrecht

Solliciteren


Functie Administratief medewerker HR
Locatie Capella aan den IJssel
Informatie

Ben jij de spil in het web, kun je goed schakelen en werken in een hectische omgeving? Solliciteer dan snel! Wij zijn namelijk per direct op zoek naar een ervaren en zelfstandige Administratief medewerker HR ter versterking van ons enthousiaste team! 

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Voert administratieve en organisatorische werkzaamheden uit op het gebied van werving en selectie, aanstellingen en uitdiensttreding
  • Verwerken en aanleveren van de maandelijkse mutaties en het voorbereiden van de administratie rondom de maandelijkse verloning.
  • Het actualiseren/bijhouden van het personeelsinformatiesysteem en personeelsdossiers
  • Het eerste aanspreekpunt via de telefoon en mail voor vragen van sollicitanten en vragen op personeels- en facilitair gebied.
  • Verzuimregistratie: doen van ziek- en hersteld meldingen en de administratieve werkzaamheden die hieraan gekoppeld zijn en het leveren van de betreffende managementinformatie
  • Controleert in samenwerking met collega’s op een zorgvuldige afwikkeling van processen

Functie-eisen:

  • Een afgeronde MBO opleiding, aangevuld met 3 jaar relevante, aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
  • Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • Sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
  • Je kunt goed samenwerken, plannen en organiseren
  • Kennis en inzicht in personeelsinformatiesysteem
  • Kennis en ervaring met Microsoft Office (Word, Outlook en Excel)
  • Bij voorkeur woonachtig in regio Rotterdam 
  • Minimaal 24 uur beschikbaar 

Wat hebben je aan te bieden?

  • Een marktconform salaris
  • Ruimte voor ontwikkelingen/ideeën

Administratief

Plannen

Organiseren

Samenwerken

Flexibiliteit

 

Solliciteren


Functie Adviseur Financieel Management (Medior)
Locatie Amsterdam
Informatie

Als financieel adviseur ben je verantwoordelijk voor de inrichting van het financieel beheer binnen projecten. Hierbij draag je zorg voor tijdige en betrouwbare voortgangsinformatie ten behoeve van de (financiële) sturing van het project. Kortom, je bent heer en meester in het vertalen van cijfers naar inzichten en op basis hiervan gevraagd en ongevraagd advies te geven. Is dit de baan voor jou? Solliciteer dan snel!

Taken en verantwoordelijkheden
Je houdt het overzicht en je kunt zaken aan elkaar koppelen.
Je werkt graag in een teamverband en weet mensen te verbinden
Je draagt zorg voor tijdige en betrouwbare financiële voortgangsinformatie (maandelijks en de T-rapportages)
Het bewaken en signaleren van de project risico’s
Het controleren van de projectactiviteiten (onder andere kosten en opbrengsten)

Functie eisen
Je hebt minimaal HBO denk- en werk niveau.
Minimaal 4 jaar ervaring bij voorkeur enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie
Je hebt kennis van de RWS organisatie en in het bijzonder van het bedrijfsmodel, wijze van inrichting SAP en werkwijzen en voorschriften financieel management.
Je hebt ervaring met UAV-GC en/of ARVODI en EMVI bij D&C, DBM of DBFM-contracten
Fulltime inzetbaar

Wat bieden we je aan?
Salaris marktconform
Ontwikkelingsmogelijkheden, met uitzicht op vast dienstverband.

Financien

Adviseur

Management

Projecten

HBO

Solliciteren


Functie Projectsecretaresse
Locatie Rotterdam
Informatie

Ben jij de projectsecretaresse die wij zoeken?

Als projectsecretaresse ondersteun je de projectmanagers binnen diverse technische projecten. Je kunt zelfstandig, organisatorisch en oplossingsgericht werken. Ook kun je goed prioriteiten stellen en het overzicht bewaren. Herken jij jezelf hierin? Solliciteer dan direct!

Jouw taken en verantwoordelijkheden bestaan uit:

  • Het opstellen van (technische)projectrapportages, brieven en andere correspondentie
  • Bewaken van deadlines en signaleren van knelpunten
  • Het behandelen en verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie (telefoon, email en post).
  • Het organiseren, voorbereiden en notuleren van vergaderingen en andere bijeenkomsten
  • Het ontvangen van klanten, partners en leveranciers
  • Het organiseren van tijdige en juiste informatiestromen naar de (nieuwe)projectteamleden en/of de opdrachtgever

Functie eisen

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde MBO/HBO-opleiding;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Kennis van Office 365

Woonachtig in de regio Rotterdam

Wat kunnen we je aanbieden?

Salaris marktconform

Uitzicht op vast dienstverband

Projecten

Secretaresse

Techniek

Bouw

Ondersteuning

Soort dienstverband: Voltijd

Solliciteren


Functie TA Supervisor
Locatie Rotterdam
Informatie

TA Supervisors werktuigbouw

Als supervisor ben je verantwoordelijk voor de realisatie van complexe projecten op het gebied van werktuigbouw. Je geeft sturing aan aannemers, eigen medewerkers en leidt een technische, logistiek en administratief team dat belast is met de uitvoering van werkzaamheden betreffende nieuwbouw, turnaround, shutdown, regulier, preventief en/-of curatief onderhoud montage opdrachten aan productie en/of procesinstallaties. Je bewaakt de voortgang, beheert het budget en zorgt ervoor dat alles volgens de planning loopt die vooraf is opgesteld.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor het beoordelen van de scope en technische specificaties
  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig opleveren van de werkzaamheden aan de opdrachtgever
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning en het indelen van werkzaamheden naar capaciteiten van eigen en ingeleende medewerkers
  • Je draagt zorg voor de aanvraag van werkvergunningen en het opstellen van TRA’S (Taak Risico Analyse)
  • Je fungeert als technische vraagbaak

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding richting Werktuigbouw, ofgelijkwaardig werk- en denkniveau aangevuld met minimaal 2 jaar werkervaring in vergelijkbare functie (Senior werkvoorbereider) op projecten binnen de procesindustrie.
  • Je hebt kennis van en ervaring met MS Office en beheersystemen als SAP, Roser
  • VCA VOL
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal, Duits of Frans is een pré
  • Communicatief vaardig en overtuigingskracht
  • Flexibel inzetbaar

Wat kunnen we je aanbieden?

Salaris (afhankelijk van je ervaring)

Uitzicht op vast dienstverband, mogelijkheid op opgeleid te worden tot werkvoorbereider

Standplaats: Moerdijk

Projecten

Supervisor

Werktuigbouw

Toezichthouder

Turnaround

 

 

 

Solliciteren


Functie Projectleider Rotating Equipment
Datum vrijdag 13 juli 2018
Locatie Amsterdam
Informatie

Als projectleider Rotating Equipment voer je de rotating activiteiten van stoomturbines uit. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie, begeleiding en uitvoering van revisie projecten. Je bewaakt de deadlines, het budget en de planning. Tevens zorg je ervoor dat de kwaliteit ten alle tijden wordt gewaarborgd. Tijdens de projecten fungeer je als aanspreekpunt voor de klant en ben je de schakel naar het projectteam.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor het coördineren & aansturen van het project
  • Je stelt een planning op, en plant de werkzaamheden in naar vakdiscipline en capaciteiten.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor de klant en het projectteam
  • Het beoordelen van offertes, zowel technisch als commercieel
  • Je rapporteert zowel mondeling als schriftelijk over de voortgang, resultaten en planning naar je leidinggevende en de klant.
  • Je bent verantwoordelijk voor het voeren van administratie (o.a. uren, bezetting, kosten).
  • Je signaleert knelpunten tijdig en neemt adequate maatregelen indien nodig
  • Je bent besluitvaardig, analytisch en ondernemend
  • Je hebt kennis van en ervaring met MS Office/ planning-, werkvoorbereidings- en beheerssystemen (o.a. SAP, Roser).

Functie-eisen

  • HBO, relevante technische opleiding of gelijkwaardig werk- en denkniveau op het gebied van Rotating Equipment.
  • Aantoonbare werkervaring als Projectleider richting Rotating Equipment – stoomtribunes
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits of Frans is een pré
  • In bezit van VCA VOL
  • Flexibel inzetbaar

Wat bieden we je aan?

  • Salaris marktconform
  • Interessante werkomgeving
  • Uitzicht op vast dienstverband, met doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden

Rotating equipment

Projectleider

Techniek

Stoomtribunes

Projecten

 

 

Solliciteren


Functie Werkvoorbereiders
Locatie Amsterdam
Informatie
Werkvoorbereider Maintenance (WTB en E&I)!
Als werkvoorbereider speel je een belangrijke rol in het voortraject van een project. Jij zorgt er namelijk voor dat er aan voorwaarden is voldaan om met de werkzaamheden te kunnen beginnen. Dit houdt dat je verantwoordelijk bent voor de technische tekeningen, planning van de werkzaamheden, personeel en de inkoop van materialen. Als de voorbereidingen zijn afgerond, houd je toezicht over de uitvoering van het project. De standplaats is Amsterdam.

Taken en verantwoordelijkheden
  • Je maakt aan de hand van een technische tekening en PI&D een inschatting van de uit te voeren werkzaamheden. Hierbij maak en controleer je de bijbehorende kostprijscalculatie.
  • Het voorbereiden en begeleiden van projecten op basis van projectplannen
  • Het onderhouden van contacten met opdrachtgevers tijdens de projectuitvoering
  • Je bent verantwoordelijk voor een juiste registratie en administratie m.b.t. de voorbereiding en planning van projectplannen
  • Je bewaakt de levertijden t.a.v. de leveranciers
  • Fungeert als technisch aanspreekpunt en vraagbaak voor collega’s
Functie-eisen
  • MBO/HBO opleiding afgerond in een elektronische richting, of gelijkwaardig werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring
  • Je beschikt over algemene PC vaardigheden en hebt ervaring met SAP of Roser
  • Je hebt een sterke overtuigingskracht en je bent communicatief vaardig
  • Organisatorisch vermogen en accuratesse
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits of frans is een pré
  • Woonachtig randstad
  • Flexibel inzetbaar en bereid om te reizen binnen Nederland
Wat kunnen we je aan bieden?
Salaris afhankelijk van je ervaring
Uitzicht op vast dienstverband, met doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden
Solliciteren


Functie Senior project planner (scheduler)
Locatie Nederland
Informatie

Als scheduler hou je je bezig met de ontwikkeling en bouw van een grootschalig project. Als scheduler behoren tot jouw taken het opstellen, beheren en monitoren van de integrale projectplanning. Hier ben jij natuurlijk verantwoordelijk voor. Het project moet je op een onschadelijke, kosten efficiënte en tijdige wijze uitvoeren en afronden.

Als scheduler draag je tevens bij aan de besluitvorming door middel van jouw analyses en bevindingen. Je zorgt er ook voor dat de planning afgestemd blijft met de verschillende projectdisciplines.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als scheduler

– Je maakt een aannemelijke projectplanning tijdens de preparerende en uitvoerende fase

– Je coördineert de planning gerelateerde zaken met de verschillende projectdisciplines

– Je adviseert op het gebied van risico- en opportunity management in planningen

– Je voert resultaten van kritieke pad analyses, “what-if” scenario’s en probabilistisch plannen uit

– Je adviseert op het vlak van planning gerelateerd contractmanagement, Cost Time & Resources en Project Execution Plan

– Je maakt periodieke rapportages op het gebied van onder meer tijd, voortgang, middelen, kansen en risico’s

Functie-eisen 

– Je hebt een HBO of WO diploma in technische richting

– Je hebt een aantal jaren ervaring in het plannen van multidisciplinaire projecten

– Relevante ervaring in de infrastructuur, power, olie/gas of milieuprojecten, zowel in de tender- als in de uitvoeringsfase

– Je hebt kennis van Primavera of MS projects en overige planning gerelateerde software

– Je beheerst de Engelse taal

– Je bent zelfstandig, proactief, nauwkeurig en analytisch

– Je kan organiseren

– Je bent communicatief vaardig

– Je bent resultaat- en samenwerkingsgericht

– Je bent bereid om voor korte of langere periodes op onze projecten te werken. Ook mogelijk in het buitenland

Wat bieden wij je?

Als scheduler werk je aan projecten waar je veel bijdrage aan levert. Je hebt de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen. Je kunt opleidingen en trainingen volgen.

Aansluitend op jouw ervaring, krijg je een arbeidsvoorwaardelijk pakket aangeboden.

 

 

Solliciteren


Functie Stage ICT
Datum vrijdag 26 januari 2018
Locatie Capelle a/d IJssel
Informatie

Wij zoeken een pragmatische, communicatief vaardige student met brede ICT technische interesse. Heb je naast je studie al beheer werkzaamheden gedaan? Ben je goed bekend met netwerken, portaloplossingen en Microsoft omgevingen? Dan is Aiat Group B.V. op zoek naar jou!

Lees verder..

Solliciteren


Functie Flexibele allround tandartsassistente
Datum donderdag 15 februari 2018
Informatie

Ben jij de flexibele all-round tandartsassistente die wij zoeken?

Lees verder..

Solliciteren


Functie Internationaal Projectmanager
Datum vrijdag 26 januari 2018
Locatie Zaandam
Informatie

Als internationaal projectmanager ben je de contactpersoon tussen klant en bedrijf vanaf de plaatsing van de order tot en met de oplevering.

Lees verder..

Solliciteren


Functie Projectcoördinator/voorbereider (elektrotechniek)
Datum vrijdag 26 januari 2018
Locatie Arnhem
Informatie

Als projectcoördinator houd je je bezig met het opstellen en onderhouden van project- en resourceplanningen.
Afstemmen van de planningen met de gehele team en het bewaken van levertijden behoort ook bij je taken.

Lees verder..

Solliciteren


Functie Projectmanager/ordermanager (seniorfunctie)
Informatie

Als ordermanager overzie en begeleid je de stroom aan projecten en orders. Van inkoop tot eindproduct borg je de voortgang van het orderproces.

Lees verder..

Solliciteren


Functie Pedagogisch Medewerker BSO
Datum vrijdag 26 januari 2018
Locatie Rotterdam
Informatie

Als pedagogisch medewerker BSO organiseer jij de leukste activiteiten voor de buitenschoolse opvang zodat de kinderen zich uitstekend vermaken!

Lees verder..

Solliciteren


Functie Primavera Planner
Datum vrijdag 26 januari 2018
Locatie Utrecht
Informatie

Als planner moet je inzicht hebben met techniek. Je bent verantwoordelijk voor de planning op verschillende gebieden. Met je collega’s ga je aan de slag met capaciteitsplanning.

Lees verder..

Solliciteren


Functie Recruiter
Datum vrijdag 26 januari 2018
Locatie Capelle a/d IJssel
Informatie

Als recruiter ga je op zoek naar baankansen om werkzoekenden te plaatsen. Je zoekt naar kansen en probeert nieuwe vacatures binnen te halen. Daarbij ga je op zoek naar de perfecte kandidaat en begeleid je het traject van A tot Z.

Lees verder..

Solliciteren


Functie Projectmanager
Informatie

Als projectmanager organiseer en coördineer je de uitvoering van (multidisciplinaire) projecten. Bij deze projecten bewaak je de voortgang en kwaliteit. Dit doe je zodanig dat het begrote financiële resultaat wordt gerealiseerd.

Lees verder..

Solliciteren


Functie Stage marketing en communicatie
Datum vrijdag 26 januari 2018
Locatie Capelle a/d IJssel
Informatie

Marketing topper gezocht!

Ben jij een gemotiveerde hbo-marketing-/communicatie student en ben jij klaar om jouw kennis in de praktijk te brengen? Ben jij daarnaast ook creatief, sociaal en leergierig? Dan heeft Aiat Group B.V. de perfecte stageplek voor jou!

Lees verder..

Solliciteren


Functie Stage HR
Datum vrijdag 26 januari 2018
Locatie Capelle a/d IJssel
Informatie

Ben jij op zoek naar een leuke stage met veel eigen verantwoordelijkheid? Dan heeft Aiat Group B.V. de perfecte stageplek voor jou! Zijn zij vanaf februari 2018 op zoek. Omgeving Capelle a/d Ijssel.

Lees verder…

Solliciteren